Micii producatori care vand direct produse de origine animala trebuie sa se inregistreze la Autoritatea Veterinara si au voie sa vanda doar pe raza localitatii de origine potrivit sefului de serviciu Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Bucuresti, Madalina Podosu.

"Pana in prezent, Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA) aproba anumite hale, astfel incat sa fie permisa comercializarea produselor de origine animala, in special a produselor lactate. Din 18 ianuarie, fiecare producator trebuie sa fie inregistrat si nu poate vinde decat pe raza localitatii de origine. Concret, in halele din Bucuresti, taranii nu mai au voie sa vanda lapte sau branza", a declarat pentru NewsIn, Madalina Podosu. Aceasta a precizat ca, pentru a putea fi comercializate, produsele lactate trebuie sa fie ambalate si etichetate.

Potrivit ordinului emis de ANSVSA, "este interzisa vanzarea directa de produse primare de catre micii producatori care nu sunt inregistrati de directiile sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti", incepand cu 18 ianuarie 2007.

Solicitantul trebuie sa depuna o cerere la Directia Sanitar Veterinara din judet, care sa cuprinda date despre numele producatorului, activitatea desfasurata, tipurile si cantitatile de produse supuse vanzarii directe si locurile de vanzare directa a produselor primare.

Inspectorii veterinari sunt obligati ca, cel putin o data pe an, sa controleze modul in care producatorul obtine si comercializeaza produsele. Daca se constata ca nu sunt respectate cerintele sanitar veterinare, inspectorii pot interzise producatorului sa mai vanda, pana la remedierea deficientelor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri