"In perioada 2007-2008 valoarea totala a proiectelor de infrastructura se ridica la cinci miliarde de euro, insa numai 20% din acesti bani au fost folositi pentru constructia efectiva de drumuri si autostrazi, restul fondurilor fiind folosite pentru relocarea de utilitati, pentru plata serviciilor juridice oferite de casele de avocatura si altele", a declarat Ionescu, citat de Newsin.

Acesta a dat ca exemplu constructorul Autostrazii Transilvania, compania americana Bechtel, care in 2008 a lucrat mai mult la mutarea de utilitati decat la constructia efectiva a autostrazii.

Ionescu a mai declarat ca Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a oprit toate licitatiile privind serviciile de paza si curatenie pe drumurile nationale si autostrazi din lipsa de fonduri.

"MTI nu va incheia contracte cu firme de paza pentru autostrazi si drumuri nationale. Ministerul va modifica si contractele pentru aceste servicii pe cele doua autostrazi, Bucuresti -Pitesti si Bucuresti-Constanta, pentru a fi atribuite unei singure firme toate contractele privind serviciile de intretinere, si nu mai multor companii asa cum se intampla in prezent", a precizat Ionescu.