Tot in acest caz, emisiile de dioxid de carbon vor scadea cu 14,1%.

Conform unui scenariul minimal, in care sumele pentru investitii pana in 2013 sunt de doua miliarde de euro, timpul petrecut de bucuresteni in trafic ar urma sa scada cu doar 4,2%, iar emisiile de dioxid de carbon, cu 2%, potrivit NewsIn.

Investitiile presupun continuarea reabilitarii marilor bulevarde si a strazilor principale. Pana in prezent, dintre cele 486 strazi mari administrate de Primaria Capitalei, 380 sunt reabilitate.

Lucrarile de infrastructura mai presupun inchiderea inelului principal de circulatie, la sfarsitul anului 2010, prin darea in folosinta a pasajului Basarab, inceperea lucrarilor la inelul median si inchiderea inelulul exterior (soseaua de centura) intre Mogosoaia si Chitila .

Potrivit viceprimarului general, lucrarile la inelul median, la pasajele supraterane si subterane si la iesirile din oras sunt intarziate fata de Planul Master de infrastructura, adoptat acum cativa ani de municipalitate.