"Daca vom primi, la o eventuala rectificare bugetara, 25 de milioane euro pentru sectoarele Chitila - Mogosoaia - Otopeni - Voluntari, am putea termina 21 de kilometri care au mai ramas din aceste tronsoane. Este foarte important ca in acest an sa finalizam Centura de Nord pentru fluidizarea traficului rutier", a spus Ionescu.

Acesta a precizat ca pe capetele Centurii pe zona de nord, de la A1 la DN7 Chitila si de la Voluntari pana la A2, tot bugetul alocat in 2010 acopera 13% din costul exproprierilor. In ceea ce priveste Centura de Sud a Bucurestiului, de la A1 la A2, s-a alocat pentru exproprieri, de la buget, doar 40% din costuri, ceea ce reprezinta 30 milioane lei, potrivit NewsIn.

"Pentru alte lucrari nici vorba de resurse finaciare. In plus, pentru lucrarile deja incepute la Centura de Nord a Bucurestiului ne mai ajung banii doar pana la sfarsitul lunii iunie. Ar trebui 50 de milioane de euro de la BEI pentru terminarea capetelor de nord ale centurii Bucurestiului. Daca nu se suplimenteaza bugetul, lucrarile ar putea fi intrerupte", a precizat Marin Ionescu.

Directorul general adjunct din CNADNR a spus ca lucrarile la pasajul superior de la Otopeni ( km 0+000 la km2+400), in lungime totala de 7,25 km, sunt efectuate in proporţie de 27%, acestea putand fi finalizate pana la sfarsitul acestui an daca va exista finanţarea necesara.

"Pentru Centura de Nord a Bucurestiului s-a alocat de la bugetul de stat doar 70% din necesarul prevazut de Compania de Drumuri", a adaugat Ionescu.