Market research company GfK Romania said its first-half sales stood at 16.5 million lei (3.9 million euros) in 2009, approximately the year-ago levels.
GfK Romania recorded its highest growth rate since it entered in the market in 1992. With sales passing the 33 million lei mark (8.96 million euros), the group-wide YoY increase was 95% compared to 2007.

The company’s market share jumped 6% from 2007 to 19.3%. GfK Romania said it’s 2008 net profit stood at 2 million lei (0.54 million euros).

GfK Romania’s client base increased in first six months this year, compared to a year earlier, following the same trend as the demand for complex market research methodologies such as pricing or household panels – that provides additional information on consumer behavior.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea English »



Setari Cookie-uri