Compania dispune in prezent de o echipa de vanzari formata din 14 directori de agentie, 44 de manageri si peste 150 de consultanti. De asemenea, CIG Romania este prezenta prin 14 agentii in Bucuresti si in principalele orase din tara.

„Strategia de dezvoltare o vom construi in functie de realitatile pietei. De aceea vom investi in consultantii nostri prin programe de training, oferindu-le posibilitatea de a promova rapid in cadrul companiei si de a-si forma si dezvolta o cariera solida in domeniul asigurarilor”, a spus Elena Tutunaru, national sales manager CIG Romania.

Obiectivele companiei sunt ca, pana la sfarsitul primului semestru, echipa CIG Romania sa fie formata din aproximativ 300 de manageri si consultanti. De asemenea, pentru cel de al doilea semestru, CIG Romania isi propune sa deschida alte agentii in tara.

Citeste si:

CIG Romania, parte a CIG Group, a fost fondata in 2009, actiune care face parte dintr-un plan de anvergura care are ca scop extinderea succesului de pe piata din Ungaria si pe alte piete din regiune.

Grupul CIG a fost infiintat in Ungaria in primavara anului 2008 si a reusit ca in primul an de activitate sa devina lider pe piata unit-linked din Ungaria.