La finele anului 2005, Romexterra Bank a realizat un profit brut de 22.6 milioane de lei, echivalentul a 6.2 mil. euro, in crestere cu 120% fata de profitul brut raportat in 2004. La finele lui 2005, activele totale ale bancii au fost de 289 milioane de euro, in crestere cu 154% fata de activele totale ale anului 2004, care insumau la acea data 188 mil. de euro.

Romexterra Bank inregistreaza o linie ascendenta si in ceea ce priveste numarul cardurilor active, tranzactiilor si ATM-urilor. In anul 2005 au fost emise un numar de 100.418 carduri active, cu o valoare a tranzactiilor de 435.953 mii de lei noi. Rezultatele plaseaza Romexterra Bank pe pozitia a 7-a in Top 10 banci.

TerraBanking, serviciul e-banking al bancii, a integistrat la un an de la lansare, un numar de 1.855 clienti, dintre care 459 sunt clienti persoane fizice si 1.396 persoane juridice. Valoarea totala a tranzactiilor in anul 2005 a fost de 2,7 miliarde RON. La aceasta data, TerraBanking este oferit clientilor bancii gratuit, fara taxa lunara de utilizare.

Incepand cu luna ianuarie a acestui an, reteaua va creste cu cel putin 20 de noi unitati teritoriale, in tara si in Bucuresti. Cel putin jumatate din numarul acestora se vor deschide in capitala, iar in reteua din tara, vor fi vizate in special orasele importante.


Romexterra Bank detine un portofoliu consistent de clienti activi de retail si corporate, obtinut prin dezvoltarea serviciilor si a portofoliului de produse in 2005, a retelei teritoriale care la acesta data insumeaza 40 de unitati, dar si a canalelor alternative de distributie.

Anul 2005 a adus o crestere a notorietatii bancii cu 164% fata de anul 2004, deci putem vorbi de brand-ul Romexterra Bank, brand construit pe calitatea serviciilor oferite de grupul Romexterra, pe dinamismul si spiritul inovator al echipei, a spus dl.Adrian Radu, Presedinte Romexterra Bank.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri