Angajati in domeniul creditelor ipotecare au comis falsuri si li s-a cerut de catre conducere sa intarzie cererile de asistenta din partea clientilor, solicitand documente pe care banca le primise deja, potrivit declaratiilor unor fosti angajati al Bank of America, facute saptamana trecuta la un tribunal federal din Boston.

Banca a respins in mod nejustificat cereri pentru un program de modificare a contractelor de imprumut, a declarat Simone Gordon, specialist
in reducerea pierderilor, care a plecat de la Bank of America in 2012.

"Ni se spunea in mod regulat ca rolul nostru este sa maximizam comisioanele prin amanarea si prelungirea procesului de modificare a contractelor de credit, prin orice mijloc", a spus Gordon.

Citeste si:

Conducerea a instruit angajatii sa intarzie modificarile spunand clientilor ca documentele sunt in curs de analiza, chiar daca nu se intampla acest lucru, a aratat Gordon.

Bank of America, care a cheltuit peste 45 de miliarde de dolari pentru inchiderea unui litigiu legat de preluarea in 2008 a Countrywide Financial, este data in judecata de proprietari de locuinte care nu au beneficiat de modificarea permanenta a contractelor de credit, dupa ce au efectuat plati intr-un program pilot, potrivit documentelor din justitie.