La inaugurare a participat si Frigyes Harshegyi, directorul general al OTP Bank, care a spus ca daca pana in prezent compania a analizat piata de retail din Romania, acum este pregatita sa ofere clientilor o oferta avantajoasa.

"Devenim un jucator activ pe piata bancara din Romania", a declarat, citat de NewsIn, Frigyes Harshegyi, care a adaugat ca segmentul de retail a fost activat prin lansarea mai multor produse - creditul pentru nevoi personale, cu si fara garantie imobiliara, creditul ipotecar, carduri de credit si de debit, OTPdirekt, credit auto si overdraft-ul.

OTP Bank Romania are 51 de unitati operationale in majoritatea oraselor din tara, iar politica banci este de a lua in considerare si alte tipuri de venituri decat cele salariale (pensii, venituri din activitati independente, drepturi de autor, comisioane sau chirii).

Potrivit statisticilor, OTP Bank Romania a atins in iunie 2006 o cota de piata de 1,15 la suta pe segmentul de retail, bazata pe cresterea creditelor ipotecare, pana la 1,75 la suta din piata. tinta cotei de piata este 4-5%.