BRD desfasoara un proiect pilot in randul angajatilor, care pot testa functionalitatea, urmand ca luna viitoare sa fie gata de lansare pentru toti utilizatorii de MyBRD Mobile. Functionalitatea are in spate un simplu transfer intrabancar, fara comisioane, dar este unica in grupul Societe Generale.

Cum functioneaza Split the Bill

Functionalitatea este dedicata in special pentru a imparti nota de plata la restaurante sau cafenele, dar poate fi folosita si pentru a imparti o factura de utilitati. In primul caz, daca presupunem ca ati platit cu cardul o nota de plata, vei vedea in aplicatia MyBRD Mobile tranzactia respectiva si o vei putea imparti cu mai multi prieteni.

Daca nu esti tu platitorul notei, vei primi tot prin aplicatia de mobile banking o cerere de bani din partea celui care a platit nota de plata cu suma necesara. In foarte scurt timp, banca va introduce si alertele de tip push notification, astfel incat utilizatorii MyBRD Mobile vor fi informati despre cererile de la nota de plata fara sa mai fie nevoiti sa deschida aplicatia, asa cum se intampla acum.

Initiatorul cererii de Split the Bill poate sa vada oricand statusul tranzactiei, care va fi in pending pana cand prietenii ii vor accepta cererea de a imparti nota.

Citeste si:

BRD urmeaza sa lanseze in scurt timp si un spot publicitar pentru a promova functionalitatea Split the Bill. Deocamdata, aceasta functionalitate este unica in randul bancilor din Romania, dar ea este folosita si de aplicatia Uber, care iti permite sa imparti costul unei calatorii prin serviciul de ride sharing.

BRD are dupa doi ani de la lansarea serviciului de mobile banking MyBRD Mobile 170.000 de utilizatori, aproape dublu fata de decembrie 2014, cand raportase 96.000 de useri.

Sursa foto: restaurant_Shuterstock