Banca Trasilvania si-a consolidat pozitia in Bucuresti, prin deschiderea Agentiei Giulesti, banca avand o prezenta semnificativa in Capitala, ajungand la 40 de unitati, din cele 234, aflate in toata tara.

“Desi acum trei ani prezenta bancii clujene in Bucuresti insemna doar 5 unitati, in ultimii doi ani ne-am extins intr-un ritm sustinut, iar acum, cu cele 40 de unitati, ne situam pe locul 5 in Bucuresti - ca si retea bancara. Astfel, am reusit sa fim mai aproape de clienti si sa sporim, in acelasi timp, gradul de vizibilitate a bancii in Capitala. Cresterea BT in Bucuresti, cu siguranta, nu se va opri aici deoarece, fiind vorba de cel mai important centru economic din tara, piata potentiala este pe masura,” afirma Andrei Dudoiu, Director Executiv al Bancii Transilvania

Investitiile Bancii Transilvania s-au indreptat cu prioritate, in acest an, inspre deschiderea de unitati, investitii IT, servicii si produse noi, precum si, foarte important, inspre resurse umane, fiind continuat trendul de anul trecut.

Citeste si:

In ceea ce priveste Bucurestiul, banca a adaugat retelei sale teritoriale, pana acum, in 2006, nu mai putin de 18 unitati noi, iar in luna august a.c. Centrul Regional Bucuresti a fost relocat in nordul Capitalei, urmand ca in 2008 sa beneficieze de un sediu propriu, reprezentativ, in zona Aeroportului Baneasa. De asemenea, prima cafenea bancara din Romania, BT Cafè, aflata in zona Dorobanti, se bucura in continuare de un succes deosebit, fiind o modalitate deschisa si prietenoasa, pentru Banca Transilvania, de a aborda clientii si afacerile.

In Bucuresti, Banca Transilvania inseamna, pe langa cele 40 de unitati: o cota de piata semnificativa pe segmentul afacerilor IMM si al cardurilor de credit, peste 125.000 de clienti persoane fizice si juridice si aproape 700 de angajati - in crestere cu 65% fata de inceputul anului. In plus, pana la sfarsitul acestui an vor fi deschise alte 5 agentii in Capitala.

“In Bucuresti suntem o echipa, in marea ei majoritate, care pune suflet in tot ceea ce face, dar, pe de alta parte, suntem constienti ca, pe masura ce crestem, trebuie sa avem in vedere calitatea. Nu suntem si nu ne pretindem a fi perfecti. Am aprecia ca toti clientii sa ne sesizeze ori de cate ori simt ca noi, cei din Banca Transilvania, am fi putut face lucrurile altfel din punctul de vedere al serviciilor oferite, ajuntandu-ne, astfel, sa fim mai buni” adauga Andrei Dudoiu.