Credit Europe Bank (fosta Finansbank) si-a avertizat clientii cu privire la tentativele de frauda de tip "phishing" prin intermediul serviciului de internet banking al bancii si a mentionat ca nu a inregistrat probleme in urma atacurilor.

"In urma acestor atacuri de tip “phishing”, banca nu a inregistrat cazuri de folosire frauduloasa a informatiilor legate de administrarea fondurilor prin intermediul cardurilor (achizitionare de produse de la comercianti online / pe internet) sau prin serviciile de internet banking care garanteaza accesul la conturile curente ale clientilor sai", se arata in comunicatul bancii.

Reprezentantii Credit Europe Bank reamintesc faptul ca banca nu solicita clientilor sai, in nicio situatie, informatii confidentiale prin e-mail (user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN). De asemenea, informatii precum parola si codul PIN nu trebuie divulgate sub nici un motiv, nimanui, nici macar bancii.

Citeste si:

Clientii care primesc astfel de mesaje, prin care le este solicitata furnizarea de date bancare confidentiale, sunt rugati sa contacteze de urgenta banca, la numerele de telefon TelVerde 0800.800.700 sau 0750.20.20.20. Clientii Credit Europe Bank (Romania) sunt in permanenta informati in legatura cu potentiale atacuri de tip “phishing” prin SMS, e-mail, pe pagina de internet a bancii si prin mesaje postate in extrasele lunare de cont.

Atacuri similare au mai fost lansate, in ultimele luni, si asupra clientilor Bancii Comerciale Romane (BCR), Raiffeisen Bank Romania, BRD SocGen si Banca Comerciala Carpatica (BCC).

Credit Europe Bank (fosta Finansbank) detinea la sfarsitul anului trecut active de 2,38 miliarde lei (703,9 milioane euro) si controla 1,38% din piata bancara romaneasca, dupa cum arata datele bancii centrale.