Institutia de credit a alocat unitati dedicate clientilor persoane fizice si, separat, clientilor companii, in Bucuresti si in alte orasele cu potential economic semnificativ. Acest proces face parte din planul UniCredit Group de imbunatatire a fluxului de lucru din sucursale si al serviciilor pentru segmente diferite de clienti.

"Noul nostru model de sucursale are la baza faptul ca exista diferente semnificative intre persoane fizice si companii in privinta nevoilor si solicitarilor financiare", a spus directorul corporate al bancii, Antoaneta Curteanu.

Curteanu a adaugat ca, din punct de vedere logistic, clientii nu vor fi afectati de aceasta modificare, iar numerele de cont si codurile IBAN nu se vor schimba.

Citeste si:

Operatiunile de cont curent vor fi desfasurate in continuare la oricare dintre casieriile bancii, in orice sucursala, sau electronic prin serviciile Online B@nking sau Multicash. Pentru consultanta sau informatii referitoare la produse specifice, credite si negocieri, clientii vor fi directionati catre sucursalele specializate. De exemplu, intr-o sucursala dedicata companiilor, persoanele fizice au posibilitatea sa plateasca ratele aferente unui credit sau sa deruleze operatiuni de cont curent, insa va fi necesar sa intre intr-o sucursala Retail daca doresc sa afle informatii despre un credit sau despre alte produse specifice.

HVB Tiriac si UniCredit Romania au obtinut, cumulat, un profit brut de 83 milioane lei (24,74 milioane euro) in primul trimestru, in crestere cu 51% fata de aceeasi perioada din 2006, datorita dezvoltarii afacerii si extinderii retelei.