Conform studiului, produsele lansate pe piata de Millennium Bank au fost bine primite de catre public. La sfarsitul anului trecut, 37,7 % dintre cei intervievați au declarat ca Banca Millennium reprezinta o opțiune pentru un depozit bancar, 36,5 % s-au gandit la posibilitatea solicitarii unui card de credit Millennium, iar 40,2 % ar solicita un imprumut.

La nivel de percetie, Banca Millennium se poziționeaza ca o institutie bancara apropiata oamenilor pentru 7,9% dintre respondenti, 16,4 % considera ca Millennium Bank este o banca moderna, iar 13,8% o percep ca fiind o banca inovatoare. Campaniile de comunicare ale Millennium Bank (ATL, BTL, PR) se bucura de o notorietate spontana de 29,6 %.

“Prima cercetare de piata referitoare la indicatorii de performanța ai companiei ne intareste convingerea ca obiectivele noastre coincid cu așteptarile potențialilor clienți. Rezultatele studiului de piata au depasit estimarile initiale cu privire la impactul brandului Millennium, in primele luni de la intrarea pe piața din România”, a declarat Raluca Simu, Head of Corporate Communications Millennium Bank.