"OTP Private Banking se axeaza, in primul rand, pe performanta fondurilor investite si, in al doilea rand, pe facilitarea tranzactiilor. Situatia financiara individuala a fiecarui client este revizuita periodic, intrucat prioritatile financiare ale acestora se pot modifica de-a lungul vietii, iar oferta de produse trebuie adaptata in acest sens", se precizeaza in comunicatul OTP Bank.

Serviciul OTP private banking a fost lansat in 1995 in Ungaria, iar in 2002 a fost repozitionat si a aparut pe piata cu o noua oferta, ceea ce a dublat numarul clientilor si a triplat activele bancii. OTP Pivate Banking este liderul pietei ungare pe acest segment, cu 12.700 de clienti care detin active in valoare de aproximativ 1,6 miliarde euro si cu o cota de piata estimata la aproximativ 35%.

OTP Bank Romania a inregistrat, pe intreg anul 2007, o pierdere de 2,827 miliarde forinti (11,16 milioane euro), cu 1,54% mai mare decat in anul anterior, cand insuma 2,784 miliarde forinti (11,03 milioane euro).

Citeste si:

In ultimele trei luni din 2007, banca a afisat pierderi de 630 milioane forinti ( 2,48 milioane euro) cu 19,5% mai reduse decat in aceeasi perioada din 2006, cand pierderile se ridicau la 783 milioane forinti (3,09 milioane euro).

Activele totale ale OTP Bank Romania au atins, la sfarsitul lui 2007, un nivel de 250,2 miliarde forinti (987,2 milioane euro), in crestere cu 29,4% fata de finalul anului anterior.