Astra-Uniqa va plati, pe langa cele 10 milioane dolari, si toate cheltuielile ocazionate cu mutarea aeronavei din locul producerii accidentului, pana la locul de garare a acesteia.

Pentru a compensa pierderile suferite de Tarom, Astra-Uniqa, brokerul de aviatie Willis si brokerul de reasigurare care a plasat riscurile contului Tarom au colectat de la reasiguratori si a doua parte din despagubire intr-un termen foarte scurt.

Cursa Tarom, care trebuia sa decoleze pe 30 decembrie anul trecut de pe aeroportul Henri Coanda, cu destinatia Sharm el Sheikh, a lovit in momentul decolarii o masina aflata pe pista. Accidentul, in urma caruia avionul a fost avariat, nu s-a soldat cu victime.

Citeste si:

Compania a reinnoit, la sfarsitul anului trecut, contractele de asigurare cu companiile Romavia, BlueAir si Romaero, iar Scoala Superioara de Aviatie Civila este, de la inceputul anului 2008, un nou client in portofoliul Astra-Uniqa.

Astra-Uniqa a castigat pentru al doilea an consecutiv licitatia organizata de Tarom pentru atribuirea contractului de servicii de asigurare Casco pentru aeronave civile si piese de schimb si de raspundere civila fata de terti. Suma totala asigurata pentru asigurarea Casco a aeronavelor este de 452 milioane dolari, iar limita combinata unica pentru asigurarea de raspundere civila fata de terti este de 750 milioane dolari.

Astra, infiintata in 1991, are ca principali actionari companiile Nova Trade si Uniqa Group, liderul pietei austriece de asigurari. Astra-Uniqa are un capital social de 55 milioane euro.