"Vom deschide o societate de consumer finance care minimizeaza utilizarea capitalului pentru a beneficia de know how-ul grupului", a mentionat presedintele executiv al UniCredit Tiriac Bank, Rasvan Radu.

De asemenea, UniCredit va intra si pe segmentul societatilor mici, in conditiile in care la nivelul companiilor medii este deja prezent. Pentru a sustine aceasta extindere de activitate, UniCredit isi va dezvolta reteua cu 300 de unitati in perioada 2008-2010, a mentionat seful UniCredit Þiriac Bank.

"Strategia de crestere pe care am elaborat-o urmareste consolidarea pe zonele pe care deja suntem prezenti si intrarea pe noi zone de activitate. Ne propunem sa atacam segmentul de produse specifice", a adaugat Radu.

Pentru UniCredit, anul 2008 este un unul de inceput in ceea ce priveste cresterea.

Citeste si:

"Nu punem accent numai pe cota de piata si pe volumul activelor decat daca sunt o consecinta a necesitatii business-ului in general. Din nou, ca si realizari de grup, ne propunem sa crestem ponderea veniturilor din comisioane, care in prezent au ajuns la un nivel ridicat, de 60%, prin adaugarea produselor din bancanssurance", a spus Radu.

UniCredit Tiriac Bank se situeaza pe locul al cincilea pe piata bancara romaneasca dupa volumul activelor si are o pozitie puternica in zona de corporate banking, cu 10% din piata, a precizat seful UniCredit Tiriac Bank.

De asemenea, Radu a mentionat ca Unicredit Tiriac Bank are o pozitie dominanta pe segmentele imobiliar si de produse derivate, cu cate 15-20% pentru fiecare domeniu.