Banca Transilvania (BT), cea mai mare institutie financiara cu capital exclusiv romanesc, a lansat o campanie de atragere de depozite prin care clientii sai pot primi pana la 600 de lei sau echivalentul in valuta daca isi vor convinge firmele partenere sau prieteni sa depuna banii la banca.
Astfel, BT isi premiaza clientii, persoane fizice sau juridice, pentru fiecare depozit constituit la recomandarea lor, in perioada 19 ianuarie – 19 aprilie., de o terta persoana. Cei care “vin cu un prieten” care isi constituie un depozit vor beneficia, la scadenta depozitului respectiv, de un premiu echivalent cu o dobanda de 0,5% / an, in valoare neta de pana la 600 de lei sau echivalentul in valuta, calculata la suma depusa in depozitul “prietenului”.

In promotie intra depozitele standard - in lei, euro sau dolari - din oferta Bancii Transilvania.

Pentru ca un client sa fie premiat, depozitul nou trebuie, asadar, sa fie constituit la recomandarea acestuia.

In plus, suma trebuie pastrata la Banca Transilvania pana la scadenta inscrisa pe contractul de depozit. In ceea ce priveste valoarea depozitului constituit in perioada promotiei, aceasta trebuie sa fie, in cazul recomandarii unei persoane fizice, de minimum 5.000 de euro, 20.000 lei sau 7.000 de dolari, iar in cazul in care recomandarea vine din partea unei persoane juridice, conditia este ca depozitele sa fie de 10.000 de euro, 40.000 lei ori 14.000 de dolari.

Veniturile totale ale Bancii Transilvania au sporit cu 74% in primele noua luni ale anului trecut, la 2,93 miliarde lei (805 milioane euro), fata de intervalul similar din 2007, iar profitul s-a triplat pe fondul vanzarii participatiei la Asiban. In primele trei trimestre din 2007, banca a avut incasari de 1,68 miliarde lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri