“Efectele crizei internationale incep sa fie resimtite din ce in ce mai mult si in Romania si cred ca intr-o prima faza vom observa o diminuare a ratei de economisire care se va reflecta intr-o scadere a ponderii produselor de asigurare cu componenta investitionala (unit-linked)”, a declarat Maioreanu.

Ulterior insa, crede CEO-ul Signal Iduna, romanii ar trebui sa se preocupe de imbunatatirea vietii lor pe termen lung si sa se orienteze catre economisire, in acelasi timp protejandu-si bunurile cele mai imprtante: sanatatea, viata si proprietatile.

Un alt efect al crizei economice, este de parere Maioreanu, va fi si faptul ca plata in cash a consultatiilor si tratamentelor in clinici private va deveni inaccesibila pentru multi dintre ei, acest lucru ducand si la scaderea numarului de clienti in clinicile private.

“De aceea, asigurarea de sanatate reprezinta o necesitate mai ales in situatii economice precare. Asigurarile de sanatate Signal Iduna sunt construite sa preia riscul financiar al unei imbolnaviri, permitand clientilor sa isi ingrijeasca sanatatea in mod corespunzatopr fara eforturi financiare dar si aducand in clinicile private un aflux mai mare de clienti”, a explicat Maioreanu.

Compania s-a lansat pe piata autohotna in toamna anului 2008 si are ca obiectiv sa devina lider de piata pana la finele anului 2012.

“Pentru a ne atinge obiectivul vom avea nevoie de o cota de piata de aproximativ 20 - 25%. Aceasta cota de piata va fi sustinuta printr-o crestere constanta in fiecare an. Am inceput deja activitatea de vanzare atat prin intermediul consultantilor si angajatilor cat si prin parteneriate cu brokeri de renume de pe piata”, a declarat Maioreanu.

Citeste si:

Totodata, vanzarea produselor companiei a fost sustinuta de o ampla campanie de comunicare a brand-ului Signal Iduna care s-a desfasurat in perioada octombrie - decembrie 2008.

Pentru anul acesta conducerea companii a mentionat ca si-a propus sa continue demersurile de consolidare a brand-ului, sa implementeze o noua serie de parteneriate medicale si de distributie si sa inceapa diversificarea portofoliului de produse.

Compania are in portofoliu si asigurari de viata traditionale si cu componenta investitionala, precum si asigurari de accident atat pentru persoane fizice cat si pentru familii si companii.

“In privinta planurilor de viitor pe acest segment, intentionam ca anul acesta sa venim cu un nou produs de asigurare de sanatate care sa ofere spitalizare in afara tarii, mai multe detalii urmand sa le dam publicitatii la momentul lansarii”, a mai spus Maioreanu.

In momentul acesta compania are trei planuri de asigurare de sanatate diferentiate in functie de numarul specialitatilor medicale la care se ofera accesul.