"Avand in vedere ca produsul a fost lansat in luna iulie anul trecut, am prins si inceputul crizei si acum suntem chiar in criza si continuam sa inregistram cresteri. In februarie, numarul clientilor a crescut cu 15.000 fata de ianuarie, iar rata de crestere de la martie la februarie a fost de 25.000 de noi utilizatori", a mai spus Catalin Moise, citat de NewsIn.

La finalul lui 2008, dupa aproximativ jumatate de an de la lansarea produsului, Banca Comerciala Romana (BCR) inregistra 2,95 milioane de tranzactii, in valoare de 400 milioane lei si 16,7 milioane euro, a mai spus Moise.

Pe de alta parte, BCR vrea sa lanseze in 2009 o noua aplicatie pentru serviciile bancare accesate prin telefonul mobil (mobile banking).

Potrivit datelor Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), la finalul lui 2008 existau aproximativ 3 milioane de utilizatori ai serviciilor bancare la distanta, fata de 1,54 milioane de utilizatori in 2007.

Din totalul utilizatorilor, 2,5 milioane reprezentau clienti ai serviciilor de online banking, 330.000 utilizatori de home banking si 232.000 erau clienti ai serviciilor de mobile banking (servicii bancare prin telefon).

Totodata, numarul tranzactiilor a crescut cu 56,5% la finalul lui 2008, pana la 35,25 milioane de operatiuni, in valoare de 229 miliarde euro, in crestere cu 63,9% fata de nivelul de la finalul anului precedent.