Anul trecut volumul de prime subscrise a fost de 18.5 milioane de lei.

„Consideram aceasta crestere ca satisfacatoare, permitandu-ne sa ramanem optimisti in privinta anului 2009 si a realizarii obiectivelor propuse pentru anul in curs, mai exact a unei cresteri a volumului de prime subscrise de circa 12 - 14% si a obtinerii de profit”, se mentioneaza in comunicatul companiei.

De asemenea, in primul trimestru compania a platit daune de 1, 99 milioane de lei si a avut un coeficient de lichiditate de 5,56.

Strategia de dezvoltare vizeaza lansarea de noi produse cu focus pe asigurarile de proprietati, segment de piata pe care compania de asigurari s-a lansat la sfarsitul anului 2008.

„Ne propunem pentru anul 2009 diversificarea paletei de produse de asigurare de proprietati cu noi programe care sa raspunda celor mai variate preferinte ale potentialilor clienti. Astfel, pana la sfarsitul anului dorim sa oferim clientilor un pachet de produse de asigurare diversificat si cuprinzator, de la asigurari complexe, la asigurari ieftine pe care oricine si le poate permite, de la produse de asigurare destinate persoanelor fizice, la programe adresate companiilor”, potrivit aceluiasi comunicat.

La inceputul anului 2009, asiguratorul si-a anuntat decizia de a participa ca actionar in cadrul PAID, dar stabilirea cotei de participare se va face si in functie de aprobarea modificarilor propuse la Legea referitoare la asigurarea obligatorie a locuintelor, modificari pe care asugratorul informeaza ca le sustine si care ar determina cresterea nivelului de interes al asiguratorilor si, totodata, al potentialul proiectului PAID.

“Rezultatele inregistrate si situatia actuala ne determina sa pastram nemodificate planurile de investitii ale societati, iar in perspectiva participarii ca actionar in cadrul PAID, vom continua dezvoltarea retelei proprii de agentii teritoriale, prin deschiderea de noi puncte de lucru, astfel incat sa se atinga obiectivul unei acoperiri nationale”, se concluzioneaza in comunicatul companiei.