Astfel, clientii BCR au la dispozitie 30 de zile ca sa isi faca transferul, fara costuri suplimentare, catre noua platforma cu trei canale alternative: Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon), Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet) si Easy 24 Banking BCR (zona special amenajata cu automate bancare).

"Prin acest concept clientii nostri au sub o singura umbrela modalitati diverse de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea sa il aleaga pe cel pe care il vor utiliza", a spus directorul executiv al directiei de management al canalelor alternative, Catalin Moise.

Prin noua platforma clientii au acces permanent la conturile detinute la BCR, fara a mai intra in contact direct cu banca si fara a mai fi restrictionat de programul de lucru al unitatii bancare.

Pe de alta parte, BCR a ajuns la un numar de 600.000 clienti ai canalelor alternative, se arata in comunicat.

Pentru tranferurile in lei si valuta efectuate atat catre conturile deschise la BCR, cat si la cele deschise la alte institutii financiar-bancare, prin intermediul serviciului de internet banking clientii au o reducere de 75% si de 50% pentru operatiunile prin telefon.

Prin serviciile de operatiuni bancare la distanta, clientii BCR pot face plati curente cu frecventa ridicata, ca plata facturilor la utilitati, rambursarea ratelor de credit sau a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit. De asemenea, clientii bancii pot obtine informatii despre conturile curente si despre creditele contractate de la BCR. Serviciul de phone banking este disponibil de luni pana duminica intre orele 8:00 si 22:00, iar cel de internet banking este disponibil permanent.