Prin intermediul serviciului de efectuare a operatiunilor prin Canale Alternative BCR, clientii Micro si PFA vor putea face operatiuni prin Internet Banking (Click 24 Banking BCR) si prin telefon (Alo 24 Banking).

Comisionul lunar de utilizare a acestui serviciu este de 12 lei/luna, clientii beneficiind de reduceri ale comisioanelor fata de cele practicate la ghiseele BCR. Astfel, BCR aplica o reducere de 50% pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking BCR si de 75% pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking BCR.

Astfel, clientii Micro si PFA vor putea face transferuri intrabancare in lei si valuta, transferuri interbancare in lei, vor putea sa constituie si sa lichideze depozite la termen, sa constituie, alimenteze si sa lichideze conturi de economii Ideal Micro, sa cumpere si sa rascumpere certificate de depozit cu discount si sa vizualizeze detalii despre produse si despre istoricul tranzactiilor.

Clientii Micro si PFA vor avea acces la conturile detinute la BCR prin ambele canale, telefon si Internet, cu acelasi nume de utilizator si dispozitiv Token, iar serviciul va putea fi utilizat de o singura persoana desemnata de firma ca utilizator autorizat.

Clientii BCR pot apela Alo 24 Banking BCR de luni pana duminica intre orele 08:00 si 22:00, iar Click 24 Banking BCR este disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana.

BCR, membra a grupului Erste, emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are o retea nationala de peste 1.900 de bancomate (ATM) si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu cardul (POS).

BCR gestioneaza active de peste 17,1 miliarde euro si are, in prezent, o retea de 652 de unitati de retail (pentru populatie si microintreprinderi) si 50 de centre de afaceri dedicate IMM-urilor si companiilor mari.