BCR a adaugat noi funcționalități în aplicația George și pregătește pentru această toamnă lansarea oficială a versiunii pentru microîntreprinderi, în condițiile în care deja 25.000 de antreprenori au interacționat cu platforma în zona de plăți, deschidere de conturi de economii sau depozite.

”Platforma George este disponibilă pentru microîntreprinderi (PFA-uri și companii cu cifra de afaceri până într-un milion de euro), atât pe web, cât și în varianta mobilă, la un nivel asemănător cu cel pentru clienții persoane fizice și aici vorbim de varii tranzacții, plăți, deschiderea unui cont de economii sau a unui depozit”, a explicat în cadrul conferinței George TechXpert Hub, Cristian Mustață, director adjunct distribuție retail, în cadrul băncii.

Potrivit acestuia urmează ca prin platformă să fie accesibile produsele de creditare și pentru categoria de clienți microîntreprinderi. În prezent, platforma are peste 1,15 milioane de utilizatori activi, iar numărul de tranzacții în aplicație a crescut cu 70% în T1 2021 față de T1 2020.

BCR, prin platorma George oferă online cele mai multe produse specifice de retail banking (conturi curente, economisire, creditare și asigurări). Lansate în George în 2020, 48% din totalul cardurilor de credit și 61% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate prin canale digitale. În plus, 40% din creditele de nevoi personale din T1 2021 au fost acordate 100% digital, în creștere cu peste 30% față de același trimestru al anului trecut.

Retail jobs

Jumătate din producția băncii se face prin canalul digital, ceea ce este foarte mult pentru o bancă universală, iar partea de economisire și depozite se face aproape integral digital, respectiv 97%. - Cristian Mustață, BCR

Astfel, ultima versiune a aplicației George oferă posibilitatea clienților să își înroleze cardurile emise de bancă și în Google Pay, direct din aplicație.

Totodată, au fost introduse și alte facilități precum:

  • rambursarea anticipată a ratelor de credit;
  • multibanking, clienți pot să-și adauge în aplicație și conturile deschise la alte bănci și să vizualizeze în timp real tranzacțiile din acestea;
  • recuperarea numelui de utilizator;
  • vizualizarea conturilor de pensii private de pilon II și III, dacă acestea sunt deschise la BCR Pensii;
  • actualizarea datelor;
  • obținerea unui card de credit;
  • descoperit de cont – posibilitatea de a activa 100% online o rezervă de bani (descoperit de cont)
  • posibilitatea de a achiziționa produse non-bancare, de securitate digitală, de la Bitdefender, la un preț preferențial pentru utilizatorii George.

”Vrem să introducem în George toate tipurile de produse care țin de viața financiară a clientului, cash back, asigurări, produse de investiție și cele de la Bitdefender. Nu căutăm un market place general pentru produsele non-bancare oferite prin George Store, ci un market place financiar”, a detaliat Marian Ignat, director executiv distribuție retail, în cadrul BCR.

Citeste si:
Cristian Mustață, BCR: despre adopția plăților mobile și proiectele...
Cristian Mustață, BCR: despre...

În același timp, pentru că doar 10% dintre utilizatorii variantei mobile a George descoperă toate facilitățile de pe desktop, cum este acel asistent financiar, care te poate ajuta să construiești și să-ți setezi bugete, banca lucrează la o verisiune îmbunătățită mobilă a aplicației, care va avea ca focus educația financiară. Potrivit BCR, 9 din 10 clienți folosesc versiunea mobilă a aplicației.

În ceea ce privește actualizarea datelor, 100.000 de clienți și-au actualizat datele prin George, serviciu pe care banca vrea să-l extindă, în viitor, și pentru clienții persoane juridice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri