BCR a raportat în trimestrul I o creștere cu 37% a utilizatorilor activi în platforma George, până la 1,1 milioane, în timp ce numărul de tranzacții prin George a urcat într-un an spectaculos, cu 70%. Banca pregătește încă două lansări importante în ecosistemul digital: soluția de multi-banking și creditarea online pentru microîntreprinderi.

BCR anunță cu ocazia raportului de prezentare a rezultatelor financiare pe T1 2021 că a ajuns la 1,8 milioane de utilizatori de internet banking și mobile banking, dintre care 1,1 milioane sunt cei activi în George.

În contextul pandemiei, BCR a introdus în acest an încă un mod de interacțiune cu clienții, prin crearea unor birouri mobile online prin care livrează consultanță video pentru clienții persoane fizice. Astfel, de la începutul anului, câteva sute de clienți au participat la întâlniri individuale prin care au primit soluții personalizate pe nevoile lor.

În prezent, BCR oferă prin George un număr foarte mare de produse de retail banking, de la conturile curente, economisire, creditare și asigurări.

Lansate în ecosistemul George în 2020 ca produse unice pe piața bancară, 48% din totalul cardurilor de credit și 61% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate acum prin canale digitale.

Citeste si:
HR BCR: Va scădea importanța joburilor standardizate
HR BCR: Va scădea importanța...

„Într-o perioadă de schimbare accelerată, cel mai important lucru rămâne modul cum interacționăm cu publicul. Înțelegem necesitatea oamenilor de a lua decizii informate pentru a avea o viață mai bună și acționăm ca niște consilieri pentru alegeri financiare inteligente, prin toate mijloacele posibile: online, video, social media și în sucursale. Le mulțumesc colegilor pentru flexibilitatea și creativitatea lor în acest demers. Clienții caută accesibilitate, rapiditate și conveniență, și le mulțumim că ne provoacă să fim mai buni și mai eficienți. Creăm procese intuitive prin laboratoare digitale agile și prin dezvoltarea ecosistemului evolutiv George, atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii.”, a declarat Sergiu Manea (foto), CEO Banca Comercială Română.

O altă dezvoltare în George a fost implementarea soluției 100% online de amânare a ratelor, 60% din totalul cererilor fiind realizate prin George.

Următoarele lansări în ecosistemul digital al BCR sunt soluțiile de multi-banking (care este deja în faza de beta testing) și creditarea 100% online pentru microîntreprinderi.

Citeste si:
BCR: profit mai mare cu 37% anul trecut pe fondul creșterii creditării
BCR: profit mai mare cu 37%...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri