Astfel, noua oferta de retail banking include Citibank Online (Internet banking) si CitiPhone Banking (tranzactii bancare prin telefon), disponibile non-stop clientilor care detin un cont curent la Citibank Romania.

Odata cu lansarea noii linii de produse, Citibank a inaugurat si doua noi agentii in Bucuresti, numarul total de agentii din capitala ajungand astfel la sapte.

Totodata, Citibank lanseaza si Serviciile Citigold, serviciul bancar premium adresat clientilor cu venituri mari.

"Lansarea retail banking-ului in Romania face parte din strategia noastra globala de a avea un model de afaceri care plaseaza clientul in centrul atentiei noastre. Imbinam in fiecare produs si in fiecare regiune potentialul existent in pietele emergente cu caracterul global, continuand sa ne concentram pe inovatie pentru a sustine avantajul competitiv", a declarat Sanjeeb Chaudhuri director regional al diviziei de retail pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

"Dupa 13 ani de prezenta pe piata din Romania, perioada in care am construit parteneriate de succes cu clientii nostri din segmentul corporate, noua noastra oferta de produse si servicii vine in intampinarea asteptarilor persoanelor fizice. Aceasta lansare ne consolideaza pozitia ca una dintre cele mai bine capitalizate banci din Romania,” a declarat presedintele Citibank Europe Dublin - Sucursala Romania, Shahmir Khaliq (foto).

El a adaugat ca banca are, in prezent, o rata a solvabilitatii de 16-17%, semnificativ peste limita reglementata de 8% si peste cea solicitata de banca centrala, de 10%. Khaliq a precizat de asemenea ca raportul intre credite si depozite in cazul Citibank Romania este de 64-65%, ceea ce plaseaza banca intr-o pozitie confortabila de lichiditate.

Serviciile de admistrare a portofoliilor clientilor (wealth management), reprezinta o componenta de baza a ofertei de retail, adresandu-se clientilor Citigold, care au la dispozitie o suma mai mare de 50.000 dolari pentru investitii.