Serviciul poate fi folosit de toti clientii persoane fizice si persoane juridice care au un cont curent deschis la Millennium Bank. Clientul trebuie doar sa completeze un mandat prin care autorizeaza banca sa transfere contravaloarea facturii lunare din contul sau in contul Romtelecom.

Platile sunt confirmate automat de Millennium Bank la Romtelecom.

“Strategia Millennium Bank se concentreaza nu numai pe oferirea de produse si servicii de calitate, dar si pe beneficiile suplimentare pe care acestea le aduc clientilor. Acest serviciu direct debit, dezvoltat impreuna cu partenerul nostru Romtelecom, ii ajuta pe clienti sa economiseasca timp si bani si asigura plata la timp a facturilor. Clientii nu trebuie decat sa se asigure ca suma necesara este disponibila in conturile lor la data scadentei facturii”, a declarat Dana Feher, director dezvoltare produse corporate in cadrul Millennium Bank.

Din iunie 2009, Millennium Bank si Romtelecom dezvolta si parteneriatul prin care clientii bancii isi pot plati facturile Romtelecom prin intermediul serviciului de Internet Banking, de asemenea fara costuri suplimentare.

In prezent, Millennium Bank are 74 de sucursale in Bucuresti si in 17 judete si, prin intermediul acestor unitati, banca ofera o gama larga de produse si servicii dedicate persoanelor fizice si companiilor.

Portughezii de la Millennium Bank si-au inceput activitatea pe piata romaneasca in octombrie 2007 prin deschiderea simultana a 39 de sucursale, in Bucuresti si in opt orase din tara.