“BCR nu a refuzat concilierea propusa de avocati. Dimpotriva, constatam ca dorinta noastra de a gasi solutii practice pentru problemele clientilor, cu analiza fiecarei situatii in parte, nu a primit un raspuns adecvat din partea celor care ii reprezinta juridic pe clienti. Tot ce este posibil ca reprezentantii alesi ai clientilor sa fi dorit sa ajunga mai degraba in instant”, potrivit unei pozitii oficiale a bancii transmise wall-street.ro.

De altfel, asa cum s-a aratat si in cele doua scrisori transmise de BCR, convocarea la conciliere fara oferirea datelor minime necesare identificarii creditelor/clientilor, demonstreaza caracterul pur formal al procedurii de conciliere initiate, fara existenta unei dorinte reale de rezolvare a cazurilor, anunta banca.

Potrivit pozitiei oficiale a bancii, BCR nu face niciun fel de asa zise "liste negre" cu acei clienti aflati in litigiu cu banca si nu exista consecinte in ceea ce priveste disponibilitatea serviciilor BCR pentru acestia. “Daca cineva afirma ca asemenea liste exista, o face dezinformand si manipuland opinia publica cu buna stiinta”, anunta oficialii BCR.

“Intre solutiile posibile, dorim sa reamintim ca, in cazurile de scadere a veniturilor clientilor, BCR poate reduce, temporar, rata lunara de plata cu pana la 50%, pe baza simplei prezentari a adeverintei de venit”, se incheie precizarea bancii.

Ce solicita clientii BCR care au decis sa dea banca in judecata?

Ce solicita clientii BCR care au decis sa dea banca in judecata? [Update]

Ce solicita clientii BCR care au decis sa dea banca in judecata?...