BRD, a doua banca din sistem dupa valoarea activelor, a redus cu 50% comisioanele percepute la operatiunile realizate prin internet banking, mobile banking sau phone banking.
BRD-Net (serviciul de internet banking), Mobilis (mobile banking) si Vocalis (phone banking) le ofera clientilor acces la o gama completa de operatiuni curente, acestia beneficiind in acelasi timp de avantajele acestor servicii: simplitate, siguranta, economie de timp, acces de oriunde si oricand, explica reprezentantii bancii.

„BRD acorda o importanta deosebita ofertei de banca la distanta, venind in intampinarea clientilor prin imbunatatirea continua a acesteia cu noi functionalitati si avantaje. Aceasta este cea de-a doua evolutie importanta pe care o lansam in aceasta toamna”, a spus Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului de Strategie si Marketing al BRD.

BRD-Net are in prezent peste 300.000 de abonati, prima versiune a serviciului fiind lansata in anul 2004.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri