Implementarea a durat un an si a inceput in aprilie 2010.

“Toti clientii rezidentiali Akta de internet beneficiaza in prezent de aceasta marire de banda, fara nici un cost suplimentar pentru ei. Acest proiect se inscrie in strategia noastra de a oferi in permanenta servicii la cele mai inalte standarde pentru a mentine si imbunatati continuu satisfactia si experienta clientilor nostri in utilizarea serviciilor Akta, “ declara Dinu Malacopol (foto), directorul general al DCS.

Managerul adauga ca si in acest an cresterea in sectorul telecomunicatiilor se va baza pe serviciile de internet.

“Asa cum arata un studiu recent, proportia de utilizatori de internet din Romania a crescut de 10 ori, ajungand de la 3,6% in 2000 la 35,5% in 2010 in mediul urban. Insa exista diferente intre mediul urban, mic-urban si rural, ceea ce va duce la cresterea pietei. Suntem increzatori in sansele de evolutie a zonelor rurale in urmatorii 3 - 5 ani, astfel incat diferentele sa se micsoreze semnificativ intre cele trei zone,“ adauga Malacopol.

Citeste si:

Ponderea serviciilor de internet in veniturile Akta este de peste 25%, compania inregistrand cresteri anuale constante de peste 35%, a numarului de abonati, in ultimii doi ani.

Compania DCS a fost infiintata in 2005, iar din portofoliul acesteia fac parte brandurile Akta, care se adreseaza consumatorilor individuali si Dial Telecom, pe segmentul corporate.

Akta furnizeaza servicii de telefonie, internet si televiziune prin cablu si satelit, in timp ce Dial Telecom ofera telefonie fixa, internet si solutii de date si colocare servere, dar doar la nivelul Bucurestiului.

DCS a avut in 2009 afaceri de 23,9 milioane de euro si pierderi nete de 1,5 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.