The Huffington Post, recent achizitionata de AOL, a fost chemata in judecata de un grup de bloggeri care acuza publicatia americana ca profita de pe urma continutului postat de ei, practicile de business ale Huffington fiind inselatoare, scrie presa internationala.
Grupul de bloggeri este condus de jurnalistul freelancer Jonathan Tasini. AOL a achizitionat luna trecuta jurnalul contra sumei de 315 mil. $, starnind nemultumiri in randul mai multor colaboratori care considera ca ar trebui sa primeasca parte din bani, pentru ca evolutia cotidianului a avut loc si datorita lor.

Huffington Post are o structura de afiliere cu bloggerii, promitandu-le acestora promovare gratuita in schimbul posturilor. Totodata, cotidianul le-ar fi comunicat acestora ca daca nu sunt multumiti, pot sa inceteze a mai scrie pentru cotidian.

Cu toate acestea, grupul de bloggeri acuza cotidianul ca firma s-ar fi imbogatit pe cai ilegale de pe urma colaborarii cu blogerii, pe care i-a indus in eroare prin oferirea de informatii mincinoase. Tasini subliniaza ca a scris 216 articole care au generat numeroase comentarii si expunere in social media, dar pentru care nu a primit niciun ban.

Pozitia oficiala a The Huffington Post este foarte scurta – “solicitarile sunt complet nefondate”.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri