"Clientii din Bucuresti care vor sa ridice personal produsele comandate, pot opta pentru aceasta noua modalitate, alaturi de celelalte optiuni de livrare: showroom sau curier. In noua locatie va fi diponibila doar functia de livrare a comenzilor plasate in prealabil online sau telefonic, nu vor exista un stoc de marfa local sau produse expuse. La punctul de livrare se poate face proba produselor si puteti cere asistenta pentru aceasta", afirma Radu Apostolescu, vicepresedintele si directorul de dezvoltare eMag pe blogul companiei. De asemenea, clientii pot plati direct in aceasta locatie.

Pe langa site-ul eMag si acest punct de livrare din zona Bucur Obor, retailerul detine si sapte showroomuri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

Site-ul a fost lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, iar acest an compania tinteste afaceri de 150 de milioane de euro, comparativ de 100 de milioane de euro anul trecut.

Sursa foto: eMag