Firma de PR Burson-Marsteller chiar s-a oferit sa il ajute pe bloggerul Chris Soghoian sa scrie un articol critic despre Social Circle – un serviciu ce permite utilizatorilor de Gmail sa acceseze informatii pe asa-zisele “conexiuni secundare”, sau prieteni ai prietenilor. Bloggerul a refuzat insa, spunand ca agentia incearca sa "faca dintr-un musuroi, un munte". Burson a descris serviciul aproape apocaliptic.

“Americanii trebuie sa fie constienti de faptul ca Google se implica din ce in ce mai adanc in viata lor personala si informatii despre ei sunt transmise in fiecare zi, fara permisiunea oamenilor”.

Un purtator de cuvant al Facebook a declarat ca au angajat firma de PR fiind convinsi de faptul ca Google chiar incalca dreptul la viata privata al oamenilor si suspecteaza rivalul ca acesta “ar putea folosi ilegal informatii culese de pe Facebook”. Cu alte cuvinte, Facebook se apara spunand ca firma de PR este angajata in scopuri altruiste.

Citeste si:

Oficialii Google nu au dorit sa comenteze pana in prezent, scrie Engadget.

Ce parere aveti de miscarea Facebook? Vom ajunge sa asistam la tot mai multe “lupte murdare” pe aceasta piata, sau vi se pare corecta atitudinea Facebook?

Sursa foto:
Flamewarriors.com