CGS mai este prezent in Romania cu birouri si centre si in Bucuresti si Brasov.

"Cresterea inregistrata in regiune valideaza strategia noastra de a avea in Romania un centru european de dezvoltare", a declarat, in comunicat, directorul executiv al companiei, Phil Friedman.

Centrul din Sibiu va asigura, la deschidere, 300 de noi locuri de munca, putand ajunge la 650, si va asigura servicii de customer care, suport tehnic, help desk pentru companii, precum si alt tip de servicii externalizate.

Citeste si:

"CGS a inregistrat o crestere rapida pe piata europeana si considera ca centrul din Sibiu va fi un hub strategic de extindere in regiune", se mai arata in comunicat.

Compania americana are sediul central in New York si va ajunge la 4.500 de angajati la sfarsitul acestui an in cele 20 centre din America de Nord, Asia si Europa. CGS asigura servicii de atragere a clientilor, optimizare si suportul oferit clientilor, fidelizarea si recastigarea clientilor, managementul si dezvoltarea mijloacelor de distributie, externalizarea procesului operational (BPO), suport tehnic si asistenta tehnica.

Principalii competitori pe segmentul serviciilor externalizate din Romania se numara Linea Directa Communication, XL World, Genpact, Competence Call Center si Tech Team Akela.