Magazinul din Carrefour Orhideea va fi deschis la inceputul lui august, iar cel din Unirea Shopping Center in septembrie. Astfel, Flanco ajunge la 75 de magazine (dintre care 11 in Bucuresti) si la o suprafata totala de 37.000 de metri patrati.

Cele doua noi unitati au 2.500 de mp si vor creste vanzarile companiei cu aproximativ 7-8%.

“Cota de piata Flanco in Bucuresti s-a dublat in 2011 fata de 2009, fapt datorat atat unei strategii de vanzare imbunatatite, cat si extinderii retelei sau relocarii in spatii comerciale cu trafic mare.,” a declarat Gabriel Peres, director de vanzari in cadrul Flanco.

Citeste si:

La finalul lui aprilie, cota de piata a Flanco era de aproximativ 10,5%, cea mai mare din ultimii patru ani.

Conducerea Flanco isi doreste sa ajunga in acest an la o cota de piata de aproximativ 11% din piata de electronice, electrocasnice si produse IT, evaluata la circa 1-1,1 miliarde de euro.