Cristina Negraru22 Iulie 2011 in IT & C

Totalsoft isi ia director de vanzari de la Microsoft


Totalsoft isi ia director de vanzari de la Microsoft
Totalsoft, unul dintre cei mai mari producatori de software din Romania, detinut de fondul de investitii grec Global Finance, l-a recrutat pe Florian Ivan (33 de ani), fost partner strategy manager in cadrul Microsoft Romania in ultimii cinci ani. Pe de alta parte, managementul vanzarii suitei de aplicatii Charisma va fi preluat de Florentina Andrei.

In cadrul Totalsoft, Ivan va fi responsabil de strategia de vanzare, de atingerea obiectivelor financiare pe piata locala si crearea unei retele puternice de parteneri care sa sustina dezvoltarea internationala a companiei.

Principalele obiective ale acestuia vor fi consolidarea vanzarilor si dublarea cifrei de afaceri pana in anul 2015. Anul trecut, compania a avut afaceri de 22,4 de milioane de euro, iar pentru acest an conducerea Totalsoft estimeaza venituri de peste 25 de milioane de euro.

Dublarea cifrei de afaceri pana in 2015 se va face prin lansarea de noi aplicatii, solutii si servicii si printr-o strategie agresiva de vanzari atat in sectorul privat, cat si in cel public, pe piata locala si internationala.

"Am avut oportunitati in doua alte companii de marca, inclusiv pozitia de director general. Am ales Totalsoft pentru ca este intr-o perioada de transformare organizationala si culturala, pe fondul unei cresteri remarcabile in piata solutiilor business to business" a declarat Florian Ivan, noul director de vanzari.

Managementul Totalsoft isi doreste ca in aproximativ doi ani producatorul sa devina unul international, iar in urmatorii trei, cinci ani, aproximativ jumatate din business sa fie generat de pietele externe. In prezent, Totalsoft are birouri in Grecia, Bulgaria, Serbia si Qatar si in jur de 1.500 de clienti din 25 de tari.

Citeste si:

Inainte de venirea la Totalsoft, managerul a lucrat timp de cinci ani in cadrul Microsoft Romania, unde a coordonat relatia companiei cu cei 4.000 de parteneri prin care producatorul de soft a isi deruleaza activitatea pe piata locala. De asemenea, intre septembrie 2000 si iulie 2006, a fost director de marketing in cadrul companiei de software Brilliant Business.

Acesta a absolvit Academia de Studii Economice in 2001si Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative.

Pe de alta parte, Florentina Andrei, cea care in ultimii opt ani a fost director de vanzari al Charisma (raspunzand in special de solutiile Charisma ERP si Charisma HCM), preia managementul vanzarii intregii suite de aplicatii Charisma. Aceasta include Charisma ERP, Charisma HCM, Charisma Medical Software, Charisma Business Applications sau Charisma Analyzer.

In perioada in care a coordonat vanzarile Charisma ERP si Charisma HCM a crescut cu aproximativ 50% veniturile generate de aceste solutii si a extins brandul Charisma la nivel international, in 25 de tari din Europa, America, Africa si Orientul Mijlociu.

Florentina Andrei a absolvit Academia de Studii Economice in 1998, iar in cadrul Totalsoft lucreaza din 1999.

Recomandare Licitatia pentru cardurile de sanatate, contestata de Ericsson




Citeste si

mai multe articole din IT & C