utilizatorii cu brandul Vodafone, in toate punctele de contact, de exemplu, in magazine sau call center.
Managerul are o experienta de peste 20 de ani, in comunicarea de brand si consultanta e-business. Ultima functie detinuta inainte de a fi recrutat
de Vodafone a fost in cadrul agentiei Euro RSCG, unde din 2008 si pana in prezent a fost director de dezvoltare a businessului in zona europeana, iar din 2002 director executiv in regiunea Europei de Est. Anterior a mai lucrat in cadrul agentiilor IconmediaLab, McCann-Erickson,Saatchi & Saatchi Advertising si pentru grupul de comunicare Lowe.
Acesta a absolvit masteratul in Afaceri Internationale al Scolii Superioare de Comert International din Paris (Ecole Supérieure de Commerce
International-ESCI) si a absolvit cursurile universitare ale Columbia Business School.
Pe de alta parte, din pozitia de director de marketing online, Laura Barbu se va ocupa de definirea si executarea strategiei online a companiei, de cresterea volumului de vanzari online si a portofoliului de servicii de mobile advertising, precum si de cresterea adoptiei serviciilor de asistenta online de catre clientii operatorului.
“Mediul online este o zona strategica pentru toti profesionistii din marketing, cu atat mai mult pentru industria telecom", a afirmat Laura Barbu.
Anterior, managerul a lucrat timp de cinci ani si jumatate pentru Pepsico International, perioada in care a fost brand manager, group brand manager si director de marketing. In acest timp s-a ocupat de branduri precum Lay’s, Cheetos si Star.
Anterior, Laura Barbu a mai lucrat pentru Sarantis Group Romania si Elvila.
Ea a absolvit Academia de Studii Economice din Bucuresti si are un MBA de la Universitatea Sheffield din Marea Britanie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: