“Viziunea lui, creativitatea, curajul de a gandi diferit si contributia lui la popularizarea lumii digitale vor ramane pentru totdeauna”, spune el.

Liderul celui de-al doilea operator mobil de pe piata locala considera ca Apple va continua sa aiba succes multi ani de acum inainte.

“Apple ramane o companie extraordinara, cu o linie de produse impresionante, cu idei grozave, cu o viziune puternica si o intelegere reala a misiunii sale. Cred ca Steve Jobs a lasat o mostenire foarte solida in compania sa”.

O alta persoana influenta, David B. Warfel, director global de marketing al gigantului Zippo, producator de brichete, a declarat pentru wall-street.ro ca nu atat produsele companiei vor face istorie cat strategiile de marketing inovative.

Zippo sau cum a intrat in Romania unul dintre brandurile "number one" ale Americii

Zippo sau cum a intrat in Romania unul dintre brandurile "number...

Citeste si:

“Dupa introducerea Mac-urilor, Apple a plasat produsele la preturi derizorii sau chiar gratis in unele scoli publice din SUA. Aceasta a fost, pentru multi americani, prima experienta cu computerele”, isi explica el afirmatia.

Aceasta actiune a fidelizat pe multi dintre viitorii clienti Apple, inca de la o varsta mica.

“Pe masura ce Apple a introdus noi produse, piata era deja familiara cu brandul. Jobs si-a creat, efectiv, o piata care va fi intotdeauna receptiva la produsele companiei”, incheie David Warfel.

Citeste mai multe declaratii exclusive in articolul “Ce vor sti copiii nostri despre Steve Jobs”.

Ce vor sti copiii nostri despre Steve Jobs?

Ce vor sti copiii nostri despre Steve Jobs?