Magazinul se afla la etajul al treilea al centrului comercial si vine cu un concept original prin care clientii pot testa produsele. De exemplu, acestia pot spala rufe, pot folosi aragazul sau pot utiliza aparatele de ras.

Conducerea Flanco isi doreste pentru primul an vanzari de circa 3.200 de euro pe metru patrat (circa 7,3 mil. euro pe an). De asemenea, managmentul se asteapta ca in jur 1.000 de oameni sa viziteze zilnic magazinul .

Pana la finalul anului retailerul va mai deschide magazine similare in Constanta, Ramnicu-Valcea, Braila, Brasov si Sibiu, investittia in acestea fiind in jur a 6,5 milioane de euro.

Astfel, compania care are in prezent 75 de magazine, va ajunge la 80 de unitati la sfarsitul lui 2011.

Citeste si:

Pentru Flanco lucreaza 750 de persoane, dintre care 50 in noul magazin din centrul comercial Unirea. Odata cu deschiderea noilor unitati, vor mai fi angajate inca 100 de persoane.

Retailerul vrea ca la finalul anului sa detina 12% din piata de retail electroIT care este estimata la 1-1,1 miliarde de euro. Astfel, compania va ajunge in 2011 la un business de circa 120-130 de milioane de euro, fata de aproximativ 100 de milioane de euro anul trecut.

Conducerea Flanco isi doreste sa inregistreze un profit net in jurul a 1% din cifra de afaceri.