RCS&RDS, cel mai mare operator local de televiziune si internet, dar care are operatiuni in mai multe tari din regiune, se apropie din ce in ce mai mult de UPC, liderul pietei de televiziune ungare, arata datele pe decembrie anul trecut publicate de National Communications Authority (NCA), arbitrul telecom maghiar.
Astfel, la finalul lui 2011, RCS&RDS avea circa 662.000 de clienti de televiziune si o cota 23,2%, in scadere cu circa 28.500 de abonati fata de finalul anului anterior. Pe de alta parte, cota de piata a companiei controlate de oradeanul Zoltan Teszari s-a diminuat cu 2,7%.

Insa, chiar daca a inregistrat o diminuare a numarului de utilizatori, operatorul se apropie din ce in ce mai mult de UPC, liderul de piata pe segmentul de televiziune in Ungaria.

Pe de alta parte, compania s-a mentinut la aproximativ un procent (circa 30.000 de clienti) in fata T-Home, operatorul controlat de germanii de la Deutsche Telekom.

Practic, apropierea dintre cei trei operatori vine din faptul ca anul trecut toti au inregistrat scaderi, in favoarea altor companii de telecom. Cea mai mare cota de piata, de 3,7% a fost pierduta de UPC.

Piata TV din Ungaria in decembrie 2011

Cei mai mari 12 operatori de televiziune din Ungaria aveau 2,84 milioane de abonati in decembrie anul trecut, insa piata totala era estimata la in jur de 3,21 milioane de utilizatori.

Ungaria este a doua piata ca importanta pentru RCS&RDS dupa Romania, compania avand operatiuni si in Spania, Cehia, Croatia, Slovacia si Serbia.

Piata TV din Ungaria in decembrie 2010

Cei trei operatori care domina serviciile TV din Ungaria duc o lupta foarte stransa si in Romania, unde lider este RCS&RDS, urmat de Romtelecom (detinut indirect de Deutsche Telekom prin grupul grec OTE) si UPC.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri