„Plecam la CeBIT cu obiectivul de a gasi parteneri care sa ne ajute sa largim lantul de distributie al AXIGEN la nivelul regiunii EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa). Speram ca la sfarsitul targului sa avem deja stabilite contacte si negocieri cu cel putin 10 posibili parteneri de afaceri”, afirma Oana Bornaz, CEO AXIGEN.

Pentru AXIGEN, aceasta este prima prezenta la CeBIT, oficialii companiei sperand ca la editia din 2007, solutia de mesagerie electronica romaneasca sa fie prezenta in populara expozitie europeana cu un stand propriu.

Planurile de viitor ale AXIGEN sunt ambitioase. AXIGEN se comercializeaza in intreaga lume prin intermediul a 10 parteneri din mai multe tari precum Statele Unite, Marea Britanie, Olanda, Mexic si Romania. in acest moment, AXIGEN gestioneaza traficul de e-mail pentru mai mult de 200.000 de casute postale in intreaga lume.

Dupa cum a declarat pentru Wall-Street Oana Bornaz, CEO al AXIGEN, startegia companiei Gecad este aceea de a adauga produsului acele caracteristici inovatoare care sa il ridice peste nivelul solutiilor de mesagerie existente acum pe piata.” “Vom continua sa investim in AXIGEN pentru a transforma primul server de mail produs in Romania intr-o solutie profesionala cu care sa ne impunem pe piata internationala,” a adaugat aceasta.

Dezvoltarea si lansarea pe piata a mail serverului AXIGEN a necesitat o investitie de 2.000.000 EURO, investitie ce va fi amortizata in aproximativ 3 ani, estimeaza reprezentantii GECAD.

In 2006, compania isi propune sa ajunga la peste 30 de parteneriate incheiate la nivel international si spera ca, la sfarsitul anului, AXIGEN va gestiona traficul de e-mail din peste 1 milion de conturi.
AXIGEN Mail Server a fost lansat pe piata in ultimul trimestru al anului trecut, atat in Romania cat si international, in cadrul evenimentului LinuxW ce s-a desfasurat la Londra.