Noul magazin Cosmote are o suprafata de aproape 120 metri patrati, iar designul modern si dinamic urmeaza indeaproape identitatea corporatista a companiei. Pana la sfarsitul acestui an compania si-a propus sa inaugureze peste 20 de magazine proprii, conform unui comunicat emis de companie.

„Cosmote doreste sa vina in intampinarea clientilor sai prin deschiderea de magazine in locatii strategice. Astfel, noul magazin este localizat intr-o zona cu circulatie pietonala intensa si sta la dispozitia tuturor clientilor din cartierul Militari, care vor avea ocazia sa aleaga cele mai accesibile solutii de comunicare apeland la echipa dedicata de profesionisti Cosmote,” declara Chirana Bajdu, Corporate Stores Manager, Cosmote Romania.

Cosmote ofera in noul magazin cele mai accesibile produse si servicii de telefonie mobila incluzand telefoane performante si minute nationale gratuite incepand de la cel mai accesibil abonament de pe piata cu numai 3 euro si 10 minute nationale gratuite pana la varianta de abonament cu 480 de minute nationale incluse.

Din noul magazin in Militari, clientii au posibilitatea de a achizitiona Cartela Cosmote, cea mai avantajoasa cartela de pe piata, care ofera cel mai mic tarif unic de 16 eurocenti/minut in orice retea si 10 eurocenti/minut catre un numar favorit, precum si 12 luni de valabilitate si bonus 20% la fiecare reincarcare.

Produsele si serviciile Cosmote sunt disponibile in cele 17 magazine proprii Cosmote, dintre care 5 in Bucuresti, si sunt de asemenea distribuite in peste 400 de magazine la nivel national prin retelele RomTelecom, Germanos si Internity, si prin aproximativ 9.000 de puncte de vanzare.

Citeste si:

Cosmote Romania, membra a grupului elen Cosmote, s-a lansat in decembrie 2005, cand grupul elen a relansat operatorul Cosmorom, cu scopul de a face telefonia mobila accesibila tuturor romanilor. Dupa primele 4 luni pe piata romaneasca, Cosmote a atins un numar de peste 275.000 de clienti.

Din dorinta de a oferi clientilor sai servicii de comunicare mobila de calitate, Cosmote investeste in modernizarea si extinderea retelei sale de acoperire. in prezent, Cosmote are 90% acoperire a populatiei si aprox. 75% acoperire geografica in Romania. Grupul Cosmote are mai mult de 8,8 milioane de clienti in regiunea Europei de Sud-Est, fiind operatorul cu cea mai dezvoltata prezenta in regiune in tarile in care ofera servicii, precum Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia.

La sfarsitul lunii mai 2005, RomTelecom a incheiat un acord privind transferul unui pachet de 70% din actiunile CosmoRom catre compania Cosmote, divizia de telefonie mobila a companiei elene OTE, valoarea tranzactiei ridicandu-se la 120 milioane de euro.

Cosmote, intentioneaza sa exploateze legaturile stranse cu RomTelecom, la care OTE detine 54,01% din capital, pentru a se diferentia de competitie, in particular prin apel la reteaua de distributie, clientii, reteaua si conturile corporate ale RomTelecom, au declarat anterior oficiali ai companiei.