La 31 decembrie 2013, Orange avea 10.436.000 de clienti. Tot mai multi clienti aleg beneficiile oferite de abonamente, confirmand tendinta observata in trimestrul anterior. La finalul anului 2012, compania avea 10,283 milioane de clienti pe piata locala.

Traficul de internet pe mobil a crescut cu 47% in trimestrul al patrulea din 2013 fata de perioada similara a anului trecut si cu 51% in 2013 fata de 2012.

In 2013 Orange a incheiat programul de modernizare a retelei din mediul rural, l-a demarat pe cel din mediul urban si a extins acoperirea 4G la nivelul intregii capitale. De asemenea, compania s-a pregatit pentru extinderea retelei 4G incepand cu 6 aprilie 2014, cand vor putea fi folosite noile frecvente achizitionate in 2012.

Vanzarile de smartphone-uri s-au dublat in 2013 fata de 2012, iar in luna
decembrie 2013 mai mult de jumatate din totalul telefoanelor vandute au fost smartphone-uri.

Citeste si:

Aceste performante se reflecta direct in numarul de descarcari si actualizari ale aplicatiilor Orange, care a crescut cu 300% in 2013 fata de
2012.Un alt factor care a influentat aceasta crestere il reprezinta includerea unora dintre aplicatii in abonamente. Cele mai utilizate aplicatii proprii sunt Contul meu, Orange Cloud, Orange TV Go si Fotbal Info.

„2013 a fost anul in care Orange a realizat cele mai mari investitii de la inceputul crizei economice. Astfel, valoarea investitiilor noastre in Romania a crescut in 2013 cu mai mult de 30% fata de anul 2009. In continuare ne asteptam ca 2014 sa fie inca un an dinamic si suntem increzatori ca strategia noastra, bazata pe cea mai buna experienta oferita clientilor, dezvoltarea serviciilor 4G si TV, va da rezultate si vom fi in continuare prima alegere a romanilor.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Principalii concurenti ai companiei sunt Vodafone, Cosmote, precum si Romtelecom, RCS&RDS si UPC Romania.