Trimiterea de mesaje de “bine ai venit”, dar si integrarea iBeacon-urilor cu alte aplicatii de pe mobilul potentialului client sunt alte modalitati in care tehnologia marketata pentru prima oara de Apple poate fi folosita.

O alta utilitate ar putea fi trimiterea de notificari privind produsele premium sau ofertele. “Un scenariu avansat bazat pe iBeacons este cel legat de trackingul pe interior. Azi exista doar iBeacons, retelele wireless, respectiv recunoasterea video. Diferenta fundamentala este ca impactul costurilor este mai mica, iar acuratetea este de aproape doua ori mai buna”, spune Ciprian.

Poti corela, astfel, prezenta din retail cu factori externi. “Cream un model de predictie pentru unele persoane iar, mai departe, intrand intr-o zona a viitorului, se vor putea adapta in timp real promotii pe specificul fiecarui client in parte. Puneti putin gamification in aceasta poveste, si aveti un retail al viitorului perfect”.

In prezent, in Romania, este folosit pentru cativa clienti business. Aria de aplicabilitate a depasit retail-ul – muzee, locatii publice, festivaluri de arta.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography