Producatorul japonez de echipamente electronice Hitachi Ltd. a anuntat, luni, ca va investi opt miliarde yeni (68 milioane dolari) pentru a produce televizoare cu ecran plat la o noua uzina din Cehia, informeaza Rompres.

Hitachi va infiinta o noua companie, Hitachi Home Electronics (Czech), care va opera o uzina ce fi amplasata in regiunea Usti, la aproximativ 80 de kilometri vest de capitala Praga.

Incepand cu mijlocul anului 2007 cei aproximativ 1.500 de angajati ai noii uzine vor produce televizoare cu plasma si televizoare LCD marca Hitachi pentru a satisface cererile venite de pe piata europeana.

In prima faza, noua uzina va avea o capacitate de productie lunara de 80.000 de televizoare cu plasma si televizoare LCD si 100.000 de module cu plasma. Potrivit purtatorului de cuvant de la Hitachi, Masatoshi Terashi, firma japoneza intentioneaza sa investeasca pana la 50 miliarde yeni in noua uzina pentru ca la orizontul anului 2008 sa ajunga la o productie lunara de 200.000 de televizoare cu plasma si televizoare LCD si 140.000 de module cu plasma.

Anuntul intervine la scurt timp dupa ce Hitachi a anuntat ca se astepta sa inregistreze pierderi de 55 miliarde yeni (467 milioane dolari ) in acest exercitiu fiscal. in plus, recent rivalul Toshiba Corp. si guvernul polonez au semnat o scrisoare de intentie referitoare la o investitie de 51 milioane dolari pentru constructia la Kobierzyce, sud-vestul Poloniei, a unei uzine de productie a televizoarelor cu ecran pe baza de cristale lichide (LCD). Productia urmeaza sa demareze in luna august 2007. Uzina din Polonia va fi cea de a doua facilitate de productie din Europa a grupului Toshiba, dupa cea din Marea Britanie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri