Prin incheierea acestui parteneriat, produsele Fujitsu Siemens Computers vor fi distribuite prin canalele grupului RTC, gama "professional" va di distribuita de ProCA pe segmentul vanzarilor directe business to business (B2B), iar pentru retail se va promova gama "consumer" in reteaua magazinelor media Diverta si Best Computers, au declarat reprezentantii companiei.

In primul an de parteneriat (2006-2007) cele doua companii si-au propus o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, din care peste un milion de euro vor proveni din distributia catre reteaua de peste 200 de dealeri ai companiei ProCA, un milion din vanzarile in reteaua de magazine Diverta si restul de doua milioane din distributia prin intermediul Office Expres.

„Pentru atingerea target-ului ProCA si-a propus promovarea echipamentelor de tip desktop in cadrul intreprinderilor mici si mijloci, ofertarea portofoliului complet de solutii pentru intreprinderile mari (solutiile de tip blade server, solutiile de stocare, servicii de integrare de sisteme informatice), dar si dezvoltarea suportului tehnic si comercial oferit partenerilor”, a declarat, citat de NewsIn, Cristian Falcutescu, presedinte ProCA.

Conform raportului IDC referitor la piata calculatoarelor personale din Romania, pentru al doilea trimestru al acestui an, Fujitsu Siemens ocupa pozitia a doua din punct de vedere valoric cu o cota de 10,8% din piata. Pe prima pozitie al clasamentului valoric se afla Dell cu 11,5% iar pe locul trei Hewlett-Packard cu 10,8% pe locurile urmatoare aflandu-se Flamingo Computers cu 9,8% si K-Tech cu 6,9%.

Parte a grupului RTC incepand cu 2005, ProCA are o retea de distributie ce cuprinde peste 2.000 de dealeri. Pincipalele marci distribuite de ProCA sunt Philips, Logitech, Canon, Benq, Genius si LG.

Citeste si:

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 30 milioane de euro in primul semestru din 2006 si estimeaza o cifra de afaceri de 40 milioane de euro in semestrul doi, potrivit declaratiilor presedintelui ProCA, Cristi Falcutescu.

El a adaugat ca rezultatele inregistrate in primele sase luni au fost obtinute pe fondul unei stagnari a pietei IT, insa piata da semne de revigorare, iar rezultatele ProCA se afla intr-o curba ascendenta.

Cifra de afaceri obtinuta in primul semestru al anului curent este cu 15% mai mare decat in aceeasi perioada a anului 2005, iar ProCA doreste sa mentina aceeasi rata de crestere si pentru a doua jumatate a anului.

Grupul RTC a obtinut in 2005 un rulaj de 237 milioane de euro, din care 25% provin din activitratile desfasurate pe piata de IT prin Best Computers in zona de retail, prin Sistec-Sbsol, in zona de solutii IT si ProCa in zona de distributie IT . Pentru 2006, cifra de afaceri estimata la nivelul intregului grup RTC pe zona IT este de 100 milioane euro, o treime din rulajul total estimat la nivel de grup la 300 milioane euro