Filiala nord-americana a BitDefender a semnat in acest an 134 de noi parteneriate in zona distributiei si a dublat numarul de angajati ai biroului din Florida. De la inceputul anului pana acum, BitDefender a lansat 9 produse noi pe piata nord-americana, primind numeroase premii si fiind apreciate de presa de specialitate si de analistii independenti din industrie.

“Am lansat si in SUA generatia 10 de produse, cu un impact deosebit in randul utilizatorilor, fapt ce ne confera certitudinea mentinerii acestui ritm rapid de crestere”, a declarat Eric Lewis, director general al biroului BitDefender din Statele Unite.

BitDefender a semnat un parteneriat de distributie in SUA cu TechData, cel mai mare distribuitor de tehnologie pentru companiile medii de pe piata americana. Parteneriatul permite accesul BitDefender la imensa retea de distributie Tech Data pe intreg teritoriul Statelor Unite constand in peste 90.000 de companii.

Softwin a anuntat in aceasta vara ca doreste sa investeasca peste 100 milioane de dolari pana in 2010 in extinderea prezentei mondiale a BitDefender. Potrivit estimarilor, la sfarsitului anului 2008, BitDefender va detine peste 2% din piata mondiala de antivirus, cu o absorbtie de piata ce va depasi 120 de milioane de dolari anual. Conform previziunilor, BitDefender va incheia anul in cursc cu o absobtie de piata in SUA de circa 10 milioane de dolari.

Softwin anunta investitii de peste 100 mil. dolari pana in 2010

Softwin anunta investitii de peste 100 mil. dolari pana in 2010

Eric Lewis a adaugat ca BitDifender merge pe principiul 'mai mult valoare la acelasi pret', oferind solutii de securitate complete. “Din acest motiv, am integrat noi module de protectie in produsele noastre: antispyware, antirootkit, antiphishing, antispam. Aceste tehnologii sunt pe masura asteptarilor pietei”, a incheiat Eric Lewis.