Grupul britanic de telefonie mobila, Vodafone Group PLC si compania Yahoo Inc., vor forma o alianta strategica pentru un nou business: publicitatea pe telefoanele mobile.
Astfel ca, Yahoo va fi singurul partener din Marea Britanie al liderului mondial de telefonie mobila, si se va ocupa de publicitate pentru displayul telefonului mobil al abonatilor Vodafone.

Clientii Vodafone care au acceptat sa primeasca mesaje-avertisment pe display, mesaje targetate in functie de cerintele clientilor, vor fi recompensati prin anumite servicii Vodafone, care pot include portalul "Vodafone live!" precum si jocuri si servicii de mesagerie. Initiativa, dupa spusele reprezentantilor celor doua companii, va fi pusa in practica de la jumatatea anului viitor, anunta presa internationala.

Yahoo! va folosi tehnologia sa pentru a aproviziona telefoanele abonatilor Vodafone cu o varietate de formate publicitare, menite sa promoveze continutul si serviciile Vodafone.

Acest parteneriat demonstreaza ca Yahoo! continua sa se focuseze pe extinderea conducerii noastre in graficul advertising-ului, pe langa multe alte platforme. Suntem incantati de ideea ca vom lucra cu un lider global ca Vodafone care ne va ajuta sa scoatem la lumina lumea advertising-ului pe mobil, a declarat pentru webpronews.com Marco Boerries, vice presedinte al Connected Life la Yahoo.

Noul business al Vodafone si Yahoo il pune pe acesta din urma pe prima pozitie pentru a castiga o mai larga audienta.

Alaturi de Yahoo! vom incerca sa asiguram cat mai bine clientilor nostrii, care aleg sa primeasca mesaje targetate, sa cunoasca valoarea bogata noastra experienta in domeniul telefoniei mobile, a precizat Nick Read, director executiv al Vodafone UK.

Actiunile Yahoo au scazut cu 19 centi pana la 27.21 dolari, pe piata Nasdaq, in timp ce actiunile Vodafone au renuntat la 32 de centi pana la 25.63 dolari pe bursa de la New York.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri