Astfel ca, Yahoo va fi singurul partener din Marea Britanie al liderului mondial de telefonie mobila, si se va ocupa de publicitate pentru displayul telefonului mobil al abonatilor Vodafone.

Clientii Vodafone care au acceptat sa primeasca mesaje-avertisment pe display, mesaje targetate in functie de cerintele clientilor, vor fi recompensati prin anumite servicii Vodafone, care pot include portalul "Vodafone live!" precum si jocuri si servicii de mesagerie. Initiativa, dupa spusele reprezentantilor celor doua companii, va fi pusa in practica de la jumatatea anului viitor, anunta presa internationala.

Yahoo! va folosi tehnologia sa pentru a “aproviziona” telefoanele abonatilor Vodafone cu o varietate de formate publicitare, menite sa promoveze continutul si serviciile Vodafone.

“Acest parteneriat demonstreaza ca Yahoo! continua sa se focuseze pe extinderea conducerii noastre in graficul advertising-ului, pe langa multe alte platforme. Suntem incantati de ideea ca vom lucra cu un lider global ca Vodafone care ne va ajuta sa scoatem la lumina lumea advertising-ului pe mobil”, a declarat pentru webpronews.com Marco Boerries, vice presedinte al “Connected Life” la Yahoo.

Citeste si:

Noul business al Vodafone si Yahoo il pune pe acesta din urma pe prima pozitie pentru a castiga o mai larga audienta.

“Alaturi de Yahoo! vom incerca sa asiguram cat mai bine clientilor nostrii, care aleg sa primeasca mesaje targetate, sa cunoasca valoarea bogata noastra experienta in domeniul telefoniei mobile”, a precizat Nick Read, director executiv al Vodafone UK.

Actiunile Yahoo au scazut cu 19 centi pana la 27.21 dolari, pe piata Nasdaq, in timp ce actiunile Vodafone au renuntat la 32 de centi pana la 25.63 dolari pe bursa de la New York.