YouTube, care a fost achizitionat de Google pentru suma de 1.65 miliarde de dolari, a atras audiente crescute prin intermediul continutului sau video, realizat in mare parte de catre amatori, dar si home movies, spoturi TV sau clipuri muzicale precum si show-uri populare de televiziune.

Acum, telefoanele mobile vor aduce noi facilitati consumatorilor prin continutul YouTube. Verizon Wireless, companie mixta controlata de grupurile de telecomunicatii Verizon Communications si Vodafone, va avea drepturi exclusive pentru o perioada “limitata” de timp pentru continutul YouTube. Acest aspect este justificat prin simplul fapt ca nu a fost specificata cu exactitate durata contractului.

YouTube se gandeste probabil si la perspectiva altor parteneriate cu operatori de telefonie mobila, printre care se numara Cingular Wireless, companie asimilata de AT&T, BellSouth Corp., Sprint Nextel Corp sau T-Mobile USA Inc.

Citeste si:

Steve Chen, Chief Technology Officer si co-fondator al YouTube, a refuzat sa dea detalii despre alte discutii cu alte companii, precizand ca website-ul “va rula mai multe parteneriate atragatoare pentru utilizatorii de telefonie mobila in cursul anului urmator”. “Oamenii prefera sa se simta bine intr-un mod care se potriveste cu stilul lor de viata. Acest serviciu ofera utilizatorilor nostri, dar si celor care sunt deja abonati ai Verizon Wireless, noi oportunitati de conectare prin intermediul continutului video favorit”, a adaugat acesta.

“Sa trimiti continutul YouTube clientilor V Cast prin telefonul mobil va revolutiona modelul clasic prin care oamenii se relaxau”, a precizat John Harrobin, vice-presedinte al companiei de media digitala a Verizon Wireless.

Clientii vor plati o taxa lunara in valoare de 15 dolari pentru Vcast, avand astfel acces de pe telefonul mobil la continutul media publicat pe YouTube.