Unul dintre cele mai mari site-uri de comert din lume, Amazon.com, si-a anuntat intentia de a lansa un puternic rival pentru renumitul magazin muzical al Apple, iTunes, informeaza editia online a Times.
Amazon va inaugura luna viitoare propria colectie muzicala, ce va concura in mod direct cu deja celebrul iTunes, oferind o mare varietate de melodii in format MP3 fara copyright, dupa ce in ultimele doua saptamani a purtat discutii cu toti marii producatori muzicali.

Unii specialisti s-au declarat sceptici cu privire la deadline-ul proiectului, tinand cont de faptul ca gigantul IT incearca de mai bine de un an si jumatate sa patrunda pe acesta piata, dominata in proportie de 80% de Apple (iTunes).

Comercializarea melodiilor fara copyright reprezinta o problema de actualitate cu care se confrunta piata muzicala atat online, cat si offline. La inceputul acestei luni, a fost incheiat un acord intre britanicii de la EMI si Apple, prin care renumita casa de discuri a pus la dispozitia utilizatorilor iTunes intregul sau catalog muzical, fara drepturi de autor.

Proiectul initial al Amazon presupunea lansarea magazinului muzical online simultan cu cea a propriului MP3 player, care sa rivalizeze cu iPod-ul Apple, insa eforturile intreprinse in acest sens au fost umbrite de neintelegeri si s-au soldat cu un semiesec.

Catalogul muzical al EMI, accesibil pe iTunes fara copyright

Lupta producatorilor de mp3 playere se muta pe taramul wi-fi
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri